≡ Meniu
sukurti dievą

Kaip jau minėta straipsnio pavadinime, norėčiau dar kartą atskleisti arba paaiškinti šias ypatingas žinias. Reikia pripažinti, kad tiems, kurie nėra susipažinę su dvasingumu ar nėra jo naujokai, gali būti sunku suprasti šį esminį savo kūrybos aspektą. Ypač kai kalbama apie Dievą ar Dievo idėją (nes niekas kitas nėra Dievas, - mūsų Dievo idėja) iš mūsų pusės suaktyvėja senoviniai blokai (Juolab kad sistema sukurta tam, kad apšmeižtų atitinkamas žinias – viskas, kas neatitinka duotosios normos, t.y. visko, kas tariamai viršija mūsų pačių protą, negali būti priimtas – laikytis gynybinės nuostatos – laikytis religinių ir sistemą atitinkančių dogmų – nesilaikyti. tapk savo Sąmoningas, būk mažas).

Viskas remiasi į vaizduotę – protą

sukurti dievąTada mes mėgstame būti pavaldūs pačių nustatytų apribojimų, t. y. patiriame apribojimus savo pačių vaizduotėje (mes kažko neįsivaizduojame ir tada tampame destruktyvūs, smerkiantys, blokuojantys, menkinantys) ir tada bandyti įvesti savo blokadą kitiems žmonėms (tai nesąmonė, tai netiesa, tai neįmanoma). Štai kodėl visada galiu pabrėžti atviro ir be išankstinių nusistatymų proto svarbą. Informacijos vertinimas, pasinaudojimas ja, dalykų kvestionavimas, o ne iš karto jiems šypsojimasis, veda mus psichiškai į priekį, plečia mūsų pačių akiratį. Na, grįždamas prie minėtos informacijos, iš esmės aš jau supratau šį supratimą šiame labai ilgame straipsnyje: Aukščiausias žinių lygis. Bet kadangi straipsnis labai ilgas (beveik 3000 žodžių), antra, žinios gali visiškai pakeisti žmogaus gyvenimą ir trečia, toks žinių lygis taip pat gali inicijuoti visišką vidinį pabudimą (pažadinti visus savo sugebėjimus, pripažinti, kad viskas kyla iš mūsų vaizduotės, viskas yra įmanoma, mes esame viskas ir taip pat viską kuriame), manau, svarbu dar kartą peržiūrėti šią konkrečią įžvalgą, sumažintą iki kūrybos aspekto. Šiame kontekste svarbu suprasti, kad dabartiniame dvasinio pabudimo amžiuje vis daugiau žmonių įgauna įžvalgų apie savo dvasinę kilmę (kosminis ciklas, kolektyvinės sąmonės būsenos pakilimas). Taip darydamas žmogus vis labiau suvokia, kad visas gyvenimas kilo iš jo paties vaizduotės. Jūs pats esate savo aplinkybių kūrėjas, savo likimo formuotojas, savo laimės kalvis ir galite pasirinkti, kuria kryptimi turėtų judėti jūsų gyvenimas. Todėl nesame tokių aplinkybių aukos arba iš tiesų galime būti ir su jomis susitapatinti, bet daug labiau esame savo aplinkybių formuotojai. Todėl viskas remiasi žmogaus protu. Kiekvienas gyvenimo įvykis grindžiamas žmogaus vaizduote, t. y. žmogus ką nors įsivaizduoja, pavyzdžiui, susitikimą su geru draugu, pirmąjį bučinį, pasivaikščiojimą po gamtą, persikėlimą į butą ar net valgymą, o tada, įgyvendindamas šią idėją, veiksmas virsta. pasireiškia „materialiu“ lygmeniu (kabutėse, nes nors galime žiūrėti į išorinį pasaulį materialiu požiūriu, jis vis tiek atspindi mūsų dvasią – vibraciją / energiją / dažnį).

Esame tai, ką galvojame. Viskas, kas mes esame, kyla iš mūsų minčių. Mes formuojame pasaulį savo mintimis. – Buda..!!

Be to, šio straipsnio skaitymas taip pat yra jūsų psichinės vaizduotės rezultatas. Jūs mintyse nusprendėte perskaityti šį straipsnį ir pavertėte tą mintį realybe (jūsų sprendimas leisti šiam straipsniui patekti į jūsų vidinę erdvę). Todėl kiekvienas išradimas taip pat buvo sugalvotas pirmiausia, t. y. atitinkami išradimai pirmiausia egzistavo kaip idėja žmogaus galvoje. Taip pat namas (arba butas) kurioje gyveni, pirmiausia pagalvojo architektas, taip, net drabužius, kuriuos dėvite, pirmasis pagalvojo, kad sukūrė žmogus/kūrėjas, taigi jūs nešiojate kito žmogaus vaizduotę / mintį. Todėl visas pasaulis yra grynas vaizduotės produktas, viskas, kas kada nors egzistavo ar egzistuos, pirmiausia buvo/yra sumanyta, todėl viskas, kas egzistuoja arba ką galite suvokti, be išimties reprezentuoja psichinę/dvasinę energiją.

Tu pats sukūrei Dievą

sukurti dievąTaigi matote, kad pasaulis, kaip mes jį žinome, yra grynai intelektualus produktas. Todėl tokia materija, kokią mes ją žinome, taip pat neegzistuoja kaip tokia – viskas yra energija, čia taip pat mėgstame kalbėti apie sustingusias/materializuotas mintis. Galiausiai tas pats galioja visam jūsų gyvenimui, nes jūs sugalvojote visus jūsų gyvenimo aspektus. Žinoma, mėgstama atsisakyti savo kūrybinės galios, mažėja ir sakoma, kad viskas atsirado atsitiktinai, o jo paties dvasinė įtaka gana menka. Tačiau dienos pabaigoje taip nėra. Tu pats esi gyvenimo kūrėjas ir viskas kilo iš savęs. Jūs atstovaujate pirminiam šaltiniui. Ir čia yra reikalo esmė. Viskas, kas egzistuoja, yra tik jūsų vaizduotė, VISKAS. Įsivaizduokite žemę kaip visą planetą, kas šiuo metu yra žemė, tik jūsų vaizduotė (mintis apie žemę). Įsivaizduokite visatą. Kas yra visata šiuo metu, jūsų vaizduotė ir kas yra Dievas? Jūsų / Dievo įsivaizdavimas (dieviškajai būtybei). Todėl visas išorinis pasaulis yra tik vienas dalykas ir tai yra psichinė energija (tavo paties vaizduotė). Visi jie yra vaizdai – susidedantys iš energijos, kuriai leidžiame atgyti mintyse. Todėl Dievas yra tik žmogaus vaizduotės produktas, aukščiausias žmogaus sukurtas atvaizdas, nes Dievas yra viskas mūsų vaizduotėje, nepaaiškinama aukštesnė jėga, kuri gali viską, viską sukūrė ir nežino jokių apribojimų (maksimalus pilnumas). Pavyzdžiui, įsivaizduokite žmogų, kuris iki 16 metų nebuvo girdėjęs apie dievą (Žinau, labai abstraktus scenarijus – ar galite tai įsivaizduoti?). Ar Dievas jam egzistavo iki tol?Dievas)?! Ne, nes jis neturi supratimo apie dievą (jis jo nesukūrė – jis nebuvo jo tikrovės, vidinės tiesos, erdvės dalis).

Kūnas yra tik išorinis proto apvalkalas. Jis turi daryti tai, ką liepia Dvasia. – Swami Vivekânanda..!!

Todėl jam dievas jokiu būdu neegzistuoja. Tik tada, kai šis asmuo tai suvokė, Dievas jam pasireikš kaip vieno Dievo atvaizdas, jo mintyse, kaip jo paties vaizduotės aspektas, kaip dievo atvaizdas. Todėl Dievas yra tik vienas dalykas, būtent aukščiausias psichinis įvaizdis, kurį žmogus gali psichiškai susikurti; jis yra tik jo paties vaizduotės aspektas, savęs aspektas, savo kūrybos įvaizdis. Todėl vienas AŠ yra esybė, kurią Dievas savo ruožtu sukūrė savo vaizduotės pagalba. Todėl vienas AŠ yra visa persmelkiantis ir kuriantis egzempliorius, fiksuotas taškas, iš kurio viskas kyla. Vienas AŠ yra viskas, kas egzistuoja, nes viskas, kas egzistuoja, buvo sukurta paties vaizdų pavidalu, remiantis savo vaizduote. Todėl viskas VISADA reprezentuoja žmogaus dvasią. Viskas paremta idėjomis (savų idėjų). O jei atimsi visas idėjas ar visus įvaizdžius, lieka tik vienas dalykas ir tai yra tavo AŠ. Dėl šios priežasties viskas vėliau buvo sukurta (visas išorinis pasaulis yra tu pats, todėl viskas yra viena ir vienas yra viskas). Dievas reiškia aukščiausią vaizdą arba aukščiausią įsivaizduojamą ribą (aukščiausias vaizdas, kokį tik galima įsivaizduoti), kuris savo ruožtu atsirado iš savo paties AŠ. Galiausiai gyvenimas kaip visuma yra kelionė į save, savos būties atradimas, grįžimas prie savo kūrybos. Todėl niekada nepamirškite, vienas AŠ yra VISKAS ir sukuria VISKĄ, net ir DIEVĄ. Turėdami tai omenyje, būkite sveiki, laimingi ir gyvenkite harmoningą gyvenimą. 🙂

Džiaugiuosi bet kokia pagalba ❤ 

Palikite komentarą

Atšaukti atsakymą

    • Steponas सस 10. Balandis 2019, 7: 15

      Komentaras vėl pavogtas. Juokinga…..ुुुु

      Be SHa Q1999912……. yra vadinamoji Liebermano holograma. Kaip jis atrodo ir kur jį rasti? Ten reguliuojama ko tu nori ir kad tik aš žinau ir 7 yra šventesnis už patį Dievą!

      atsakymas
    • Petra Mueller 10. Balandis 2019, 13: 01

      Nuolat skaitau jūsų svetainę ir randu čia labai įkvepiančios informacijos, tačiau šis straipsnis mane tikrai nustebino. Aš visiškai nepritariu jūsų nuomonei. Viskas kilo iš Dievo arba pirminio šaltinio, mes esame Dievo dalys – dieviškosios dalys – ir savyje turime didžiulį potencialą. Kuo daugiau bendraujame su Dievu, tuo labiau vystome savo potencialą ir galią bei galime dalyvauti dieviškajame kūrime.

      Jei žmogus yra viskas „aš“ ir viską sukūrė, įskaitant Dievą, tai mano „aš“ ir tavo „aš“ negali egzistuoti kartu. Nes, kaip jūs sakote, nėra nieko kito, išskyrus „vieną aš“. Tai prieštarauja pati sau. Jei abejojate savo straipsnio teiginiais, jie neturi prasmės. Gal reikėtų visa tai persvarstyti?

      atsakymas
    • Petra Mueller 10. Balandis 2019, 20: 32

      Tikrai gaila, kad komentarai, kuriuose pateikiamas kitoks požiūris, tiesiog ištrinami. Kalbant apie atvirus mainus, nerimą kelia tai, kad čia vykdoma tokia cenzūra.

      atsakymas
    • krikščionių 7. Balandis 2022, 10: 12

      Visada stebiuosi, kokie įžūlūs mes, žmonės, visada esame vien todėl, kad negalime arba nenorime pripažinti, kad turime tik mažą, beveik nulinį suvokimą ir vaizduotę.
      nori paaiškinti tai, kas nepaaiškinama, bet net nesugeba leisti, kad gėris būtų geras. tobulas nori būti patobulintas, nepaisant to, kad tobulas pakeitus, jis nebėra tobulas.
      įžūlu laikyti save nedimensine būtybe, esančia už begalinių matmenų vien todėl, kad gali būti silpna intuicijos užuomina.
      Dievo, kaip mus moko, tikrai gali nebūti, bet jei žmogus turi bent dvasios dvelksmą, jis turėtų žinoti, kad yra dieviškumas. tegul būna ir nekurk įvaizdžio.
      Tai labai skiriasi, bet tikrai ne taip, kaip kai kurios eilutės, kurias perskaičiau aukščiau

      ....

      Tiesą sakant, jūs nežinote tiesos, geriausiu atveju galite žinoti tik tai, kad nurodytos tiesos yra netiesos

      Neįmanoma paaiškinti to, kas nepaaiškinama

      ....tai turėtų būti tik pasiūlymas, nes aš nežinau tiek daug, kiek jūs

      atsakymas
    krikščionių 7. Balandis 2022, 10: 12

    Visada stebiuosi, kokie įžūlūs mes, žmonės, visada esame vien todėl, kad negalime arba nenorime pripažinti, kad turime tik mažą, beveik nulinį suvokimą ir vaizduotę.
    nori paaiškinti tai, kas nepaaiškinama, bet net nesugeba leisti, kad gėris būtų geras. tobulas nori būti patobulintas, nepaisant to, kad tobulas pakeitus, jis nebėra tobulas.
    įžūlu laikyti save nedimensine būtybe, esančia už begalinių matmenų vien todėl, kad gali būti silpna intuicijos užuomina.
    Dievo, kaip mus moko, tikrai gali nebūti, bet jei žmogus turi bent dvasios dvelksmą, jis turėtų žinoti, kad yra dieviškumas. tegul būna ir nekurk įvaizdžio.
    Tai labai skiriasi, bet tikrai ne taip, kaip kai kurios eilutės, kurias perskaičiau aukščiau

    ....

    Tiesą sakant, jūs nežinote tiesos, geriausiu atveju galite žinoti tik tai, kad nurodytos tiesos yra netiesos

    Neįmanoma paaiškinti to, kas nepaaiškinama

    ....tai turėtų būti tik pasiūlymas, nes aš nežinau tiek daug, kiek jūs

    atsakymas
    • Steponas सस 10. Balandis 2019, 7: 15

      Komentaras vėl pavogtas. Juokinga…..ुुुु

      Be SHa Q1999912……. yra vadinamoji Liebermano holograma. Kaip jis atrodo ir kur jį rasti? Ten reguliuojama ko tu nori ir kad tik aš žinau ir 7 yra šventesnis už patį Dievą!

      atsakymas
    • Petra Mueller 10. Balandis 2019, 13: 01

      Nuolat skaitau jūsų svetainę ir randu čia labai įkvepiančios informacijos, tačiau šis straipsnis mane tikrai nustebino. Aš visiškai nepritariu jūsų nuomonei. Viskas kilo iš Dievo arba pirminio šaltinio, mes esame Dievo dalys – dieviškosios dalys – ir savyje turime didžiulį potencialą. Kuo daugiau bendraujame su Dievu, tuo labiau vystome savo potencialą ir galią bei galime dalyvauti dieviškajame kūrime.

      Jei žmogus yra viskas „aš“ ir viską sukūrė, įskaitant Dievą, tai mano „aš“ ir tavo „aš“ negali egzistuoti kartu. Nes, kaip jūs sakote, nėra nieko kito, išskyrus „vieną aš“. Tai prieštarauja pati sau. Jei abejojate savo straipsnio teiginiais, jie neturi prasmės. Gal reikėtų visa tai persvarstyti?

      atsakymas
    • Petra Mueller 10. Balandis 2019, 20: 32

      Tikrai gaila, kad komentarai, kuriuose pateikiamas kitoks požiūris, tiesiog ištrinami. Kalbant apie atvirus mainus, nerimą kelia tai, kad čia vykdoma tokia cenzūra.

      atsakymas
    • krikščionių 7. Balandis 2022, 10: 12

      Visada stebiuosi, kokie įžūlūs mes, žmonės, visada esame vien todėl, kad negalime arba nenorime pripažinti, kad turime tik mažą, beveik nulinį suvokimą ir vaizduotę.
      nori paaiškinti tai, kas nepaaiškinama, bet net nesugeba leisti, kad gėris būtų geras. tobulas nori būti patobulintas, nepaisant to, kad tobulas pakeitus, jis nebėra tobulas.
      įžūlu laikyti save nedimensine būtybe, esančia už begalinių matmenų vien todėl, kad gali būti silpna intuicijos užuomina.
      Dievo, kaip mus moko, tikrai gali nebūti, bet jei žmogus turi bent dvasios dvelksmą, jis turėtų žinoti, kad yra dieviškumas. tegul būna ir nekurk įvaizdžio.
      Tai labai skiriasi, bet tikrai ne taip, kaip kai kurios eilutės, kurias perskaičiau aukščiau

      ....

      Tiesą sakant, jūs nežinote tiesos, geriausiu atveju galite žinoti tik tai, kad nurodytos tiesos yra netiesos

      Neįmanoma paaiškinti to, kas nepaaiškinama

      ....tai turėtų būti tik pasiūlymas, nes aš nežinau tiek daug, kiek jūs

      atsakymas
    krikščionių 7. Balandis 2022, 10: 12

    Visada stebiuosi, kokie įžūlūs mes, žmonės, visada esame vien todėl, kad negalime arba nenorime pripažinti, kad turime tik mažą, beveik nulinį suvokimą ir vaizduotę.
    nori paaiškinti tai, kas nepaaiškinama, bet net nesugeba leisti, kad gėris būtų geras. tobulas nori būti patobulintas, nepaisant to, kad tobulas pakeitus, jis nebėra tobulas.
    įžūlu laikyti save nedimensine būtybe, esančia už begalinių matmenų vien todėl, kad gali būti silpna intuicijos užuomina.
    Dievo, kaip mus moko, tikrai gali nebūti, bet jei žmogus turi bent dvasios dvelksmą, jis turėtų žinoti, kad yra dieviškumas. tegul būna ir nekurk įvaizdžio.
    Tai labai skiriasi, bet tikrai ne taip, kaip kai kurios eilutės, kurias perskaičiau aukščiau

    ....

    Tiesą sakant, jūs nežinote tiesos, geriausiu atveju galite žinoti tik tai, kad nurodytos tiesos yra netiesos

    Neįmanoma paaiškinti to, kas nepaaiškinama

    ....tai turėtų būti tik pasiūlymas, nes aš nežinau tiek daug, kiek jūs

    atsakymas
    • Steponas सस 10. Balandis 2019, 7: 15

      Komentaras vėl pavogtas. Juokinga…..ुुुु

      Be SHa Q1999912……. yra vadinamoji Liebermano holograma. Kaip jis atrodo ir kur jį rasti? Ten reguliuojama ko tu nori ir kad tik aš žinau ir 7 yra šventesnis už patį Dievą!

      atsakymas
    • Petra Mueller 10. Balandis 2019, 13: 01

      Nuolat skaitau jūsų svetainę ir randu čia labai įkvepiančios informacijos, tačiau šis straipsnis mane tikrai nustebino. Aš visiškai nepritariu jūsų nuomonei. Viskas kilo iš Dievo arba pirminio šaltinio, mes esame Dievo dalys – dieviškosios dalys – ir savyje turime didžiulį potencialą. Kuo daugiau bendraujame su Dievu, tuo labiau vystome savo potencialą ir galią bei galime dalyvauti dieviškajame kūrime.

      Jei žmogus yra viskas „aš“ ir viską sukūrė, įskaitant Dievą, tai mano „aš“ ir tavo „aš“ negali egzistuoti kartu. Nes, kaip jūs sakote, nėra nieko kito, išskyrus „vieną aš“. Tai prieštarauja pati sau. Jei abejojate savo straipsnio teiginiais, jie neturi prasmės. Gal reikėtų visa tai persvarstyti?

      atsakymas
    • Petra Mueller 10. Balandis 2019, 20: 32

      Tikrai gaila, kad komentarai, kuriuose pateikiamas kitoks požiūris, tiesiog ištrinami. Kalbant apie atvirus mainus, nerimą kelia tai, kad čia vykdoma tokia cenzūra.

      atsakymas
    • krikščionių 7. Balandis 2022, 10: 12

      Visada stebiuosi, kokie įžūlūs mes, žmonės, visada esame vien todėl, kad negalime arba nenorime pripažinti, kad turime tik mažą, beveik nulinį suvokimą ir vaizduotę.
      nori paaiškinti tai, kas nepaaiškinama, bet net nesugeba leisti, kad gėris būtų geras. tobulas nori būti patobulintas, nepaisant to, kad tobulas pakeitus, jis nebėra tobulas.
      įžūlu laikyti save nedimensine būtybe, esančia už begalinių matmenų vien todėl, kad gali būti silpna intuicijos užuomina.
      Dievo, kaip mus moko, tikrai gali nebūti, bet jei žmogus turi bent dvasios dvelksmą, jis turėtų žinoti, kad yra dieviškumas. tegul būna ir nekurk įvaizdžio.
      Tai labai skiriasi, bet tikrai ne taip, kaip kai kurios eilutės, kurias perskaičiau aukščiau

      ....

      Tiesą sakant, jūs nežinote tiesos, geriausiu atveju galite žinoti tik tai, kad nurodytos tiesos yra netiesos

      Neįmanoma paaiškinti to, kas nepaaiškinama

      ....tai turėtų būti tik pasiūlymas, nes aš nežinau tiek daug, kiek jūs

      atsakymas
    krikščionių 7. Balandis 2022, 10: 12

    Visada stebiuosi, kokie įžūlūs mes, žmonės, visada esame vien todėl, kad negalime arba nenorime pripažinti, kad turime tik mažą, beveik nulinį suvokimą ir vaizduotę.
    nori paaiškinti tai, kas nepaaiškinama, bet net nesugeba leisti, kad gėris būtų geras. tobulas nori būti patobulintas, nepaisant to, kad tobulas pakeitus, jis nebėra tobulas.
    įžūlu laikyti save nedimensine būtybe, esančia už begalinių matmenų vien todėl, kad gali būti silpna intuicijos užuomina.
    Dievo, kaip mus moko, tikrai gali nebūti, bet jei žmogus turi bent dvasios dvelksmą, jis turėtų žinoti, kad yra dieviškumas. tegul būna ir nekurk įvaizdžio.
    Tai labai skiriasi, bet tikrai ne taip, kaip kai kurios eilutės, kurias perskaičiau aukščiau

    ....

    Tiesą sakant, jūs nežinote tiesos, geriausiu atveju galite žinoti tik tai, kad nurodytos tiesos yra netiesos

    Neįmanoma paaiškinti to, kas nepaaiškinama

    ....tai turėtų būti tik pasiūlymas, nes aš nežinau tiek daug, kiek jūs

    atsakymas
    • Steponas सस 10. Balandis 2019, 7: 15

      Komentaras vėl pavogtas. Juokinga…..ुुुु

      Be SHa Q1999912……. yra vadinamoji Liebermano holograma. Kaip jis atrodo ir kur jį rasti? Ten reguliuojama ko tu nori ir kad tik aš žinau ir 7 yra šventesnis už patį Dievą!

      atsakymas
    • Petra Mueller 10. Balandis 2019, 13: 01

      Nuolat skaitau jūsų svetainę ir randu čia labai įkvepiančios informacijos, tačiau šis straipsnis mane tikrai nustebino. Aš visiškai nepritariu jūsų nuomonei. Viskas kilo iš Dievo arba pirminio šaltinio, mes esame Dievo dalys – dieviškosios dalys – ir savyje turime didžiulį potencialą. Kuo daugiau bendraujame su Dievu, tuo labiau vystome savo potencialą ir galią bei galime dalyvauti dieviškajame kūrime.

      Jei žmogus yra viskas „aš“ ir viską sukūrė, įskaitant Dievą, tai mano „aš“ ir tavo „aš“ negali egzistuoti kartu. Nes, kaip jūs sakote, nėra nieko kito, išskyrus „vieną aš“. Tai prieštarauja pati sau. Jei abejojate savo straipsnio teiginiais, jie neturi prasmės. Gal reikėtų visa tai persvarstyti?

      atsakymas
    • Petra Mueller 10. Balandis 2019, 20: 32

      Tikrai gaila, kad komentarai, kuriuose pateikiamas kitoks požiūris, tiesiog ištrinami. Kalbant apie atvirus mainus, nerimą kelia tai, kad čia vykdoma tokia cenzūra.

      atsakymas
    • krikščionių 7. Balandis 2022, 10: 12

      Visada stebiuosi, kokie įžūlūs mes, žmonės, visada esame vien todėl, kad negalime arba nenorime pripažinti, kad turime tik mažą, beveik nulinį suvokimą ir vaizduotę.
      nori paaiškinti tai, kas nepaaiškinama, bet net nesugeba leisti, kad gėris būtų geras. tobulas nori būti patobulintas, nepaisant to, kad tobulas pakeitus, jis nebėra tobulas.
      įžūlu laikyti save nedimensine būtybe, esančia už begalinių matmenų vien todėl, kad gali būti silpna intuicijos užuomina.
      Dievo, kaip mus moko, tikrai gali nebūti, bet jei žmogus turi bent dvasios dvelksmą, jis turėtų žinoti, kad yra dieviškumas. tegul būna ir nekurk įvaizdžio.
      Tai labai skiriasi, bet tikrai ne taip, kaip kai kurios eilutės, kurias perskaičiau aukščiau

      ....

      Tiesą sakant, jūs nežinote tiesos, geriausiu atveju galite žinoti tik tai, kad nurodytos tiesos yra netiesos

      Neįmanoma paaiškinti to, kas nepaaiškinama

      ....tai turėtų būti tik pasiūlymas, nes aš nežinau tiek daug, kiek jūs

      atsakymas
    krikščionių 7. Balandis 2022, 10: 12

    Visada stebiuosi, kokie įžūlūs mes, žmonės, visada esame vien todėl, kad negalime arba nenorime pripažinti, kad turime tik mažą, beveik nulinį suvokimą ir vaizduotę.
    nori paaiškinti tai, kas nepaaiškinama, bet net nesugeba leisti, kad gėris būtų geras. tobulas nori būti patobulintas, nepaisant to, kad tobulas pakeitus, jis nebėra tobulas.
    įžūlu laikyti save nedimensine būtybe, esančia už begalinių matmenų vien todėl, kad gali būti silpna intuicijos užuomina.
    Dievo, kaip mus moko, tikrai gali nebūti, bet jei žmogus turi bent dvasios dvelksmą, jis turėtų žinoti, kad yra dieviškumas. tegul būna ir nekurk įvaizdžio.
    Tai labai skiriasi, bet tikrai ne taip, kaip kai kurios eilutės, kurias perskaičiau aukščiau

    ....

    Tiesą sakant, jūs nežinote tiesos, geriausiu atveju galite žinoti tik tai, kad nurodytos tiesos yra netiesos

    Neįmanoma paaiškinti to, kas nepaaiškinama

    ....tai turėtų būti tik pasiūlymas, nes aš nežinau tiek daug, kiek jūs

    atsakymas